365-Digital-logo-colored-1
GRIFFIN-LOGO
Arhiv-servis-logo

Vabimo vas na NOV online dogodek!

Brezplačen POP UP webinar:

 

Kaj zares pomeni 'Razumna prilagoditev delovnega mesta' 

 

Kdaj?
Petek, 19. januar 2024 ob 11. uri

 

Prijavi se!

Kot delodajalec veste, da morate prilagoditi delovno mesto omejitvam sodelavca.

Slišali ste za / poznate že IOT ( izjava o varnosti z oceno tveganja)..

A ste v dilemi, ne veste točno kako to narediti in kaj prilagoditev res pomeni.

Razjasnimo dileme:

  • Komu sploh pripada prilagoditev delovnega mesta?
  • Kakšne vrste omejitev moramo pri prilagoditvi upoštevati?
  • Ali je za prilagoditev delovnega mesta potrebno ob telesnih in duševnih omejitvah upoštevati še kaj?
  • Kdo sploh izda sklep o omejitvah?
  • Je odločba o invalidnosti zaposlenega, delodajalčeva edina osnova za prejetje nagrade oz. za zmanjšanje plačila mesečne obveznosti?
  • Ali vam kot delodajalcu pripada kakšna subvencija za prilagoditev delovnega mesta osebi z omejitvami?
  • Kam nasloviti zahtevek za slednje?
  • Kdo nam lahko pomaga pri razumni prilagoditvi delovnega mesta?

Zakaj se udeležiti?

  • s prejetimi informacijami boste razumeli kaj pomeni  'razumna prilagoditev delovnega mesta'
  • izvedeli boste katere vrste omejitev je potrebno pri prilagoditvi upoštevati
  • naučili se boste kako se lotiti priprave prilagoditve delovnega mesta 
  • kadrovski dokument zaposlenega z omejitvami boste znali urediti in pripraviti skladno z zakonom
  • izvedeli boste kakšne ugodnosti in subvencije vam pripadajo v primeru, da zaposlite ali imate zaposleno osebo z omejitvami

Učite se od strokovnjakov v branži

Pridružite se naši gostiteljici, ki vam bo odgovorila na marsikatero vprašanje povezano s to tematiko. Vodila vas bo skozi postopek priprave dokumenta in vas naučila, kako to naredite sami, zakonsko skladno in upoštevaje EU direktive. Pokazala vam bo kje najdete informacije, ključne za vaš uspeh pri izvedbi projektov in razkrila, kako ustvarite zmagovalne strategije v svojih podjetjih.

Tanja_podpis_webinar

Tanja Čajavec

CEO

Poslovne skupine Griffin

Tanja je univ. dipl. umetnostna zgodovinarka in sociologinja kulture, kustosinja sodobne umetnosti in kustosinja pedagoginja, večletna strokovna sodelavka na investicijskih projektih s področja kulturne dediščine. Je tudi več kot 10 let strokovna vodja projektov optimizacije poslovanja in arhiviranja za več kot 100 gospodarskih družb in organizacij javnega prava (NUK, ZVKD, AKOS, ZRC SAZU, zdravstveni domovi in bolnišnice, občine, VIZ, fakultete, …). Raziskovalka na področju avdio video arhiviranja. Kot dolgoletna vodja programov zaposlitvene rehabilitacije in usposabljanj ranljivih skupin in invalidov na področju optimizacije poslovanja in arhiviranja, je cenjena avtoriteta na tem strokovnem področju in iskana predavateljica..